مشاوره  ، طراحی و اجرا

مهندسین مدیآرک   در زمینه طراحی معماری و طراحی معماری داخلی  با بیش از 12 سال تجربه، با در نظر گرفتن تعامل طراحی معماری و طراحی سازه، خدمات طراحی، نظارت، اجرا در زمینه معماری، سازه و طراحی داخلی را به کارفرمایان محترم ارائه می نماید.
خدمات مهندسین مدیآرک در  این مجموعه شامل طراحی پلان، طراح نما، مدل سازی حرفه ای سه بعدی ، طراحی دکوراسیون داخلی، طرحی محوطه سازی، ساخت انیمیشن پروژه های معماری، طراحی روشنایی ، طراحی مبلمان و استفاده مجدد از مصالح ساختمانی با هدف رویکرد کاربردی می باشد.
تیم مدیآرک  با سابقه ای که در زمینه آموزشی و پژوهشی در راستای طراحی معماری فضای داخلی و فضای خارجی ساختمان ، مقالات متعدد در زمینه معماری پایدار و بازیافت و روانشناسی محیطی خدمات مشاور را ارائه دهد.
تیم مدیآرک   با مدیریت امید کامیاب شندی و پریا سید جواد جواهری  با در نظر گرفتن تعامل طراحی معماری و طراحی سازه، خدمات طراحی، نظارت و اجرا در زمینه معماری، دکوراسیون داخلی  را به  کارفرمایان محترم ارائه می دهد.

اجرای پروژه ساختمانی و معماری

پروژه های اجرایی تیم مدیآرک  از ساخت صفر تا صد یک ویلا ، یک بنای مسکونی ، یک مرکز فرهنگی ، اداری و یا تجاری تا پیمان مدیریت اجرای سازه های خاص، با قبول مسئولیت ساخت صحیح، با استفاده از مصالح با کیفیت بر اساس نقشه های تصویب شده پروژه و طبق یک برنامه زمان بندی و مالی مشخص با رعایت اصول کنترل پروژه با ارائه اسناد خرید و اجرت و فاکتور ها به صورت آنلاین به کارفرمای محترم، به پیش می رود.

فهرست