انتخاب متریال سطوح حمام | آکوابلا

انتخاب متریال برای سطوح حمام | آکوابلا

مورد کاربرد :  فضای داخلی

مکان کاربرد :  متریال سطوح حمام و مبلمان

مشخصات :  مقاوم در برابر شوک های حرارتی و اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر هیدرولیز، مقاوم در برابر ضربه، نرم در لمس، آنتی باکتریال، ضد لغزش، برش آسان، تمیز کردن آسان، بادوام، اندازه گیری، قابل تنظیم در شکل و اندازه، تنوع بافت و رنگ ها

Acquabella دو ماده را ارائه می دهد که طراحان می توانند از آنها برای ساخت سطوح یا وسایل حمام استفاده کنند.

آرکون و دولوتک هر دو ماده ترکیبی از پلی اورتان و پرکننده های معدنی با کیفیت بالا با اندازه ذرات متغیر هستند. هنگامی که این دو ماده در یک جرم با هم ترکیب می شوند، ذوب و فشرده می شوند و پوششی محکم و بسیار مقاوم در برابر ضربه به جا می گذارند. برای دستیابی به یک طراحی کاربردی، می توان آنها را به اشکال پیچیده درآورد. پلی یورتان مورد استفاده با پلی اتر پلیول به دست می آید که خواص مقاومت در برابر هیدرولیز را تضمین می کند، به این معنی که حتی اگر آب با داخل محصول تماس پیدا کند، آسیبی نمی بیند . سطح محصول با یک لایه نازک از پلی اورتان اکریلیک پردازش می شود که یکپارچگی کامل فیزیکی و شیمیایی با بستر را تضمین می کند. پرداخت این دو ماده متفاوت است:

 Dolotek دارای روکش نرمی است که باعث ایجاد محلول های حمام با اشکال ظریف می شود که با خلوص رنگ سفید آن تقویت می شود. وان حمام با خطوط گرد یا مستقیم، پایه های اصلی با جزئیات منحصر به فرد، میزهای کار بزرگ، و سینک ها را می توان با  Dolotek،  Acquabella، همه با دقت و روکشی بی عیب و نقص تولید کرد.Arkon  دارای روکش خشن تر، شبیه تخته سنگ است که می تواند در سینی های دوش مفید باشد زیرا به خواص ضد لغزش مواد کمک می کند. Akron® یک ماده بسیار همه کاره است و می تواند برای اهداف مختلف سازگار شود. Acquabella یک راه حل کامل حمام، از جمله سینی های دوش سفارشی، میز کار سفارشی، وان حمام، سینک ظرفشویی ، پانل های روشویی و سایر لوازم جانبی را ارائه می دهد. همه آنها به راحتی تمیز می شوند و در بیش از 2000 رنگ قابل تنظیم هستند.

نوع پلاستیک اکریلیک / رزین، پلی اورتان خواص محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، آنتی باکتریال، ضد آب

برای تماس با مجموعه مدیآرک اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره اولیه رایگان در زمینه معماری داخلی و تبلیغات معماران ، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده با ما در تماس باشید.

نویسندگان :
پریا سید جواد جواهری 
امید کامیاب شندی 

منبع :
arcdaily

فهرست